Katt liv- om Neva Masquerade =) #triquetras_

torsdag 21 februari 2013

ledig dag

Här pågår utflyttnad...
 
När man har ledigdag så hinner man spendera MYCKEt tid med kattungarna:-)
Wyatt och Leo
 Phoebe
 Paige, Phoebe, Piper
 Wyatt är nyfiken på mjölken
(modersmjölkersättning)

 För att få lite yta att röra sig på så tog jag hem en stor kartong från jobbet.
Men det blev lite trångt med både matskålar och ungarnas pisslåda plus Iduns låda...
så jag tog hem en kartong till:-)
 Phoebe, Paige
 Piper somnade mitt i leken:-)
Idun började bära ut bäbisarna igen,
denna gång var Prue först ut
Bara mys
Wyatt undersökte även pisslådan.
Phoebe och Prue
Phoebe- inte nån bra bild men hon var så söt=)
 
Ta i trä och håll tummarna att det håller i sig,
 Idag (dan efter ledigdag) så låg alla ungarna kvar i lådan/kartongen när jag kom från jobbet.

2 kommentarer:

  1. Du måste ju vara värsta bästa på att ta hand om kattbebisarna och du är helt otroligt duktig på att uppdatera med bilder :)

    SvaraRadera
  2. Vad avundsjuk jag blir på dig som har kattungar nu, för mig dröjer det länge innan det blir småttingar här. Inte blir väl suget mindre efter träffen hos Linda imorgon. ;)

    Söta och charmiga som få är dom! ♥

    Ler när jag ser hur kullens boyta blir större och större, känner igen det där. Lite drygt med att mamma katt envisas med att flytta dom titt som tätt, men snart är ju kullen så gammal att hon slutar med det. *kram*

    SvaraRadera